Lidl slaví 20 let: Jak si vede v Česku?

Lidl Slavi 20 Let

Lidl slaví 20 let na trhu

Dvacet let. To už je pořádná doba! A přesně tolik let už si Češi zvykají na žluto-modré logo Lidlu a na jeho nabídku. Za tu dobu se toho ale změnilo mnoho. Z původně neznámého řetězce se stal Lidl pevnou součástí českého maloobchodu a oblíbenou destinací pro miliony zákazníků. A není se čemu divit. Lidl si za ty roky vybudoval pověst obchodu s výhodným poměrem ceny a kvality, a to jak u potravin, tak u spotřebního zboží. Zákazníci oceňují i pravidelné tematické týdny, které jim umožňují ochutnat speciality z celého světa nebo si pořídit vybavení do domácnosti za příznivé ceny. Lidl ale nezapomíná ani na podporu lokálních dodavatelů a českých výrobků, čímž aktivně přispívá k rozvoji domácí ekonomiky. Za dvacet let se Lidl stal nedílnou součástí Česka a jeho další růst slibuje i do budoucna mnoho pozitivního.

První prodejna otevřena v roce 2003

První prodejna Lidl otevřela své brány v České republice v roce 2003 a od té doby se stala nedílnou součástí nákupních zvyklostí mnoha Čechů. Za 20 let působení na českém trhu se společnost etablovala jako spolehlivý partner pro každodenní nákupy, který nabízí široký sortiment kvalitních produktů za dostupné ceny. Během těchto let se Lidl stal synonymem pro chytré nakupování a zároveň se aktivně zapojuje do společenského dění a podporuje lokální komunity. Společnost se neustále rozvíjí a inovuje, ať už se jedná o modernizaci prodejen, rozšiřování sortimentu o produkty od lokálních dodavatelů, nebo zavádění nových technologií pro usnadnění nákupního procesu. Lidl slaví 20 let svého působení v České republice a zpráva o výročí obchodního řetězce je důkazem, že se mu daří naplňovat potřeby a přání českých zákazníků. Lidl se stal pevnou součástí českého trhu a i nadále se bude snažit přinášet svým zákazníkům to nejlepší.

Expanze a růst popularity řetězce

Za 20 let své existence v České republice se Lidl etabloval nejen jako oblíbená destinace pro každodenní nákupy, ale také jako významný hráč na trhu práce a důležitý partner pro lokální dodavatele. Expanze řetězce s sebou přinesla nejen stovky nových prodejen po celé zemi, ale také tisíce pracovních míst. Lidl se navíc aktivně zapojuje do života lokálních komunit a podporuje české dodavatele, čímž přispívá k rozvoji regionů. Díky důrazu na kvalitu za dostupné ceny si získal oblibu široké škály zákazníků a stal se nedílnou součástí českého maloobchodního prostředí. Společnost se neustále rozvíjí a inovuje, ať už se jedná o modernizaci prodejen, rozšiřování sortimentu o produkty od lokálních dodavatelů, nebo zavádění nových technologií pro usnadnění nákupního procesu.

Široký sortiment a nízké ceny

Oslava 20 let na českém trhu je pro Lidl příležitostí oslavit nejen svůj úspěch, ale také přínos pro české zákazníky. Od samého začátku se Lidl zavazuje nabízet široký sortiment kvalitních produktů za nízké ceny, a to se mu daří držet dodnes. Díky tomu si miliony Čechů mohou dovolit nakupovat kvalitní potraviny, drogerii i další zboží za dostupné ceny.

Lidl se nesoustředí pouze na cenu, ale také na kvalitu a původ produktů. Neustále rozšiřuje svůj sortiment o čerstvé a lokální produkty od českých dodavatelů. Tím Lidl podporuje české zemědělce a zároveň zkracuje cestu potravin od pole až na stůl. Zákazníci tak mají jistotu, že nakupují čerstvé a kvalitní produkty z lokálních zdrojů.

Dvacetiletá existence Lidlu v České republice je důkazem, že koncept širokého sortimentu za nízké ceny oslovuje a má na trhu své pevné místo. Lidl se i nadále bude snažit vycházet vstříc potřebám svých zákazníků a přinášet jim to nejlepší z Česka i ze světa.

Vlastní značky a lokální dodavatelé

Za 20 let působení na českém trhu si Lidl vybudoval silné vazby s lokálními dodavateli a zasadil se o rozvoj českého zemědělství a potravinářství. Spolupráce s lokálními dodavateli je pro Lidl klíčová a umožňuje zákazníkům nabízet čerstvé a kvalitní produkty za dostupné ceny. Důraz na lokální původ se odráží i v široké nabídce vlastních značek, které jsou často vyráběny právě ve spolupráci s českými firmami. Díky tomuto přístupu Lidl nejen podporuje českou ekonomiku, ale také zkracuje vzdálenost, kterou musí potraviny urazit od výrobce ke spotřebiteli. To má pozitivní dopad na životní prostředí a přispívá k udržitelnosti. Příkladem úspěšné spolupráce je partnerství s českými farmáři, kteří pro Lidl dodávají čerstvé ovoce, zeleninu a mléčné výrobky. Tyto produkty si získaly oblibu u zákazníků a pro mnoho dodavatelů znamenala spolupráce s Lidlem významný impuls pro rozvoj jejich podnikání.

Dvacet let Lidlu v Česku je důkazem, že i v silně konkurenčním prostředí lze uspět s jednoduchou filozofií: kvalitní produkty za dostupné ceny.

Radomír Novotný

Zaměstnanost a podpora regionů

Během 20 let působení v České republice se společnost Lidl stala nedílnou součástí ekonomiky a života mnoha regionů. Jako významný zaměstnavatel s více než 12 000 pracovními místy společnost Lidl aktivně přispívá k rozvoji regionů, ve kterých působí. Investice do výstavby a modernizace prodejen a logistických center vytváří nová pracovní místa nejen přímo v Lidlu, ale i u dodavatelských firem. Lidl se také dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s lokálními dodavateli, čímž podporuje český zemědělský a potravinářský průmysl a přispívá k rozvoji regionálních ekonomik. Díky své expanzi a rozvoji aktivit Lidl vytváří pozitivní dopad na zaměstnanost a ekonomickou prosperitu v celé České republice.

lidl slavi 20 let

Online nakupování a mobilní aplikace

Svět online nakupování se stal nedílnou součástí našich životů a Lidl to moc dobře ví. Při příležitosti oslav 20 let na českém trhu se můžeme ohlédnout za tím, jak se obchodní řetězec dynamicky rozvíjel a přizpůsoboval potřebám moderního zákazníka. Mobilní aplikace Lidl Plus je toho skvělým příkladem. Aplikace nabízí nejen slevy a akční nabídky šité na míru, ale také digitální letáky, recepty a možnost spravovat si své nákupy. Tím Lidl dokazuje, že mu záleží na tom, aby byl nákupní zážitek pro zákazníky co nejpříjemnější a nejvýhodnější. Oslava 20. výročí je tak skvělou příležitostí k zamyšlení nad tím, jak se svět obchodu proměnil a jak Lidl i nadále udává trendy v oblasti inovací a zákaznické spokojenosti.

Lidl slaví 20 let v České republice
Vlastnost 2003 2023
Počet prodejen 14 300+
Počet zaměstnanců Neuvedeno 10 000+

Udržitelnost a společenská odpovědnost

Dvacet let existence Lidlu v České republice není jen oslavou obchodních úspěchů, ale také příležitostí zhodnotit dopad na společnost a životní prostředí. Lidl si uvědomuje svou odpovědnost a dlouhodobě se zaměřuje na udržitelnost ve všech aspektech svého působení. Společnost aktivně snižuje svou ekologickou stopu, ať už jde o snižování emisí CO2, zavádění energeticky úsporných technologií v prodejnách nebo minimalizaci plýtvání potravinami. Lidl se také zaměřuje na podporu lokálních dodavatelů, čímž posiluje českou ekonomiku a zkracuje dodavatelské řetězce. Důkazem tohoto úsilí je rostoucí podíl českých produktů na pultech prodejen. Lidl se angažuje i v sociální oblasti. Dlouhodobě spolupracuje s neziskovými organizacemi a podporuje projekty zaměřené na pomoc dětem, seniory a sociálně znevýhodněné skupiny. Výroční zpráva obchodního řetězce tak dokládá, že Lidl vnímá svůj úspěch v širších souvislostech a že jeho cílem je být zodpovědným partnerem pro Českou republiku i do budoucna.

Plány a vize do budoucna

Dvacet let na českém trhu je pro Lidl příležitostí nejen k oslavě, ale i k nahlédnutí do budoucnosti. Společnost si klade za cíl dále rozvíjet svou nabídku s důrazem na čerstvé a kvalitní potraviny za dostupné ceny. Plánuje také pokračovat v podpoře lokálních dodavatelů, čímž přispívá k rozvoji českého zemědělství a potravinářství. Lidl si uvědomuje svou odpovědnost vůči životnímu prostředí a v následujících letech se chce zaměřit na další snižování ekologické stopy. To zahrnuje například rozšiřování nabídky produktů v bio kvalitě, snižování objemu plastových obalů a investice do energeticky úsporných technologií v prodejnách. Lidl věří, že i v dalších letech bude důležitým partnerem pro své zákazníky, dodavatele i pro celou českou společnost.

Oslavy a speciální nabídky pro zákazníky

Lidl slaví 20 let na českém trhu a při této příležitosti chystá pro své zákazníky velkolepé oslavy plné skvělých nabídek a akcí. Během celého roku se můžou těšit na mimořádné slevy, speciální edice produktů a lákavé soutěže o hodnotné ceny. Oslavy 20. výročí jsou pro Lidl ideální příležitostí, jak poděkovat svým věrným zákazníkům za jejich přízeň. Zákazníci se můžou těšit na ještě širší sortiment kvalitních produktů za dostupné ceny, a to jak od lokálních, tak i mezinárodních dodavatelů. Lidl si uvědomuje důležitost podpory českých dodavatelů a i v budoucnu se chce zaměřovat na rozšiřování nabídky lokálních produktů. Oslavy 20. výročí jsou důkazem toho, že Lidl si buduje v České republice silnou pozici a těší se velké oblibě mezi zákazníky. Společnost se neustále rozvíjí a inovuje, aby uspokojila potřeby i těch nejnáročnějších zákazníků.

Publikováno: 10. 12. 2024

Kategorie: podnikání